مقدمه

آکوا دی پارما Acqua di Parma یک شرکت ایتالیایی در زمینه سبک زندگی و مد است که عطر، شمع، حوله و لوازم جانبی چرمی تولید می کند . تمام محصولات آن منحصراً در ایتالیا ساخته شده و در 43 کشور توزیع شده است.

 

تاریخچه عطر ایتالیایی آکوا دی پارما Acqua Di Parma 

این عطر بسیار بیشتر از یک برند عطر ایتالیایی است، این نشان می دهد که چگونه فرم پیچیده می تواند در طول سال ها تکامل یابد و دارای میراث، تاریخ و ارزش های معتبر باشد. آینده برای این برند عطر ایتالیلیی نوید بخش‌تر و امیدوار کننده‌ تر به نظر می‌رسد، زیرا راز آن‌ها حرکت به سمت آینده و در عین حال دست نخورده نگه داشتن دستور العمل‌ها است. در تولید عطر های کمپانی آکوا دی پارما Acqua di Parma  سبک ایتالیایی از طریق نت های معطر و هماهنگ به دنیای بین المللی آورده شده است.

 

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

این شرکت اولین کارخانه کوچک خود را در سال 1916 در پارما افتتاح کرد و اولین عطر خود را با نام عطر اسپورت Acqua di Parma Colonia تولید کرد. آکوا دی پارما Acqua di Parma موفقیتی جاودانه که در سال 1916 میلادی ایجاد شد، بازتاب سبک برند عطرهای ایتالیایی است.

 

در ابتدا بازیگران هالیوود که توسط استادان بزرگ سینمای محلی به ایتالیا احضار شده بودند، نت های صمیمی و ظریف آن را در کارگاه های خیاط تاریخی کشف کردند، جایی که کت و شلوارهای سفارشی قبل از تحویل با اسپری از عطر Acqua di Parma تکمیل می شد. بر اساس این سنت، کلونیا از همان ابتدا با خیاطی مردانه همراه بوده است و بنابراین تبدیل به یک لوازم جانبی فرقه شده است. در طول شیک ترین دوران هالیوود - دهه سی تا پنجاه - این عطر سبک و چوبی با رنگ های لیمو و رزماری جذابیت خود را پیدا کرد. دیگر عطرهای سنگین تر و قوی تر موجود در بازار، عمدتاً از آلمان، جذابیت خود را از دست دادند. Acqua di Parma به نماد کلاسیک ظرافت ایتالیایی تبدیل شد.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

تاریخچه اسانس های آکوا دی پارما Acqua Di Parma

با وجود تغییر روند، در دهه 1960 میلادی، Colonia، با جذابیت بی وقفه خود، به عنوان عطر مورد علاقه نخبگان بین المللی از خبره ها تایید شد و این عطر تا دهه 1990 میلادی باقی ماند. در این زمان، سه کارآفرین برجسته ایتالیایی که شور و اشتیاق مشابهی نسبت به Colonia داشتند، به این نتیجه رسیدند که زمان آن فرا رسیده است که رایحه نمادین Acqua di Parma را با معرفی خلاقیت‌های جدید در این محدوده احیا کنند. و به این ترتیب یک سبک جدید برای این برند متولد شد، یک روش زندگی، یک فلسفه زندگی. مردان شیک و تحصیل کرده، زنان پر زرق و برق و پیچیده در آکوا دی پارما، بیان تجمل گرانبها، جستجوی مواد گرانبها، فرهنگ برندی را دیدند که از صنعت ایتالیایی واقعی نشأت می گیرد و آن را به ارزشی خاص خود تبدیل می کند. متأسفانه محبوبیت این رایحه لذت بخش در دهه شصت و نود شروع به کاهش کرد اما توسط سه تاجر قدرتمند ایتالیایی که همگی به عطر کلاسیک علاقه داشتند نجات یافت. آنها لوکا مونتزمولو از فراری، دیگو دلا واله که مالک Tod's بود و پائولو بورگومانرو، سهامدار شرکت لباس زیر زنانه La Perla هستند. در مورد مونتزمولو، رایحه Acqua di Parma Colonia مورد علاقه پدرش بود.

 

آنها بطری های استوانه ای معروف و بسته بندی های زرد روشن را حفظ کردند و در عین حال بسیاری از محصولات دیگر را معرفی کردند. اینها شامل شمع، کتانی، خط رایحه درمانی و عطرهای جدید بود. این عطر دوباره بین افراد مشهوری مانند ساندرا  بولاک و شارون استون محبوب شد .

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

انواع عطر و ادکلن و لوازم آرایشی آکوا دی پارما Acqua di Parma

تمامی محصولات آکوا دی پارما کاملاً ساخت ایتالیا توسط بهترین صنعتگران می باشد. همچنین از با کیفیت ترین مواد و فرآیندهای سنتی استفاده می کنند. علاوه بر این، این ها نشان می دهند که سنت را می توان با جذابیت مدرن از طریق انتخاب درست مواد و بهترین ساخت برای ارائه محصولات نهایی ترکیب کرد. کمال آنها بر اساس ظرافت ساده ایتالیایی است که برای ارائه بهترین فرم عطر سخاوتمندانه ضروری است.

 

خط رایحه درمانی، Blu Mediterraneo، از چشم انداز ایتالیا الهام گرفته شده است و شامل روغن حمام و عطر است. این لاین نیز مانند عطر اورجینال یونیسکس است، بنابراین محصولات هدیه مناسبی برای خانم ها و آقایان هستند. در سال 2001 میلادی این شرکت به شرکت بسیار بزرگ با نام تجاری پیشرفته LMVH فروخته شد، اما عطرهای ایتالیایی هنوز در ایتالیا تقطیر دستی می شوند.

 

چندین سال پیش Acqua di Parma اولین عطر زنانه خود را با نام Iris Nobile معرفی کرد. در ابتدا، این عطر توسط "عطر ساز" این شرکت، پائولا پاگانینی ساخته شد. او با الهام از باغ زیبای زنبق در فلورانس که در آن پرورش دهندگان برای جوایز مختلف با هم رقابت می کنند، تصمیم گرفت این عطر را بر اساس این گل گران قیمت و ظریف که نماد فلورانس است، پایه گذاری کند. او از انواع رایج، رنگ پر رنگ آبی و روغن حاصل از ریزوم ها یا ساقه های ضخیم شده استفاده کرد. 

 

اینها در طی سه سال جمع آوری، خشک و تقطیر می شوند. کاترین دی مدیچی رایحه زنبق را «آب ملکه» نامید و آن را به فرانسه معرفی کرد. عطرهای ایتالیایی ایجاد شده از این گل اشرافی سابقه طولانی دارند و در قرن نوزدهم در ایتالیا بسیار محبوب بودند، بنابراین خوب است بدانید که دوباره مد شده اند.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

Colonia Assoluta نماد یا عطر اصلی برند آکوا دی پارما Acqua di Parma

Colonia Assoluta نام عطر اصلی برند آکوا دی پارما Acqua di Parma  است. کولونیا Colonia  خورشید ایتالیایی که از میوه‌های طلایی – لیمو، پرتقال و ترنج – گرفته می‌شود. برای نت آغازین این میوه‌ها به دقت انتخاب شده، چیده و تقطیر می‌شوند. نت میانی از رایحه‌های هماهنگ و معطری مانند اسطوخودوس، رزماری، گل شاه‌پسند و گل رز تشکیل می‌شود و در ادامه با رایحه خس‌خس و چوب‌های گرم، چوب صندل و نعناع هندی به نت پایانی می‌رسد. شفافیت درونی که خاطرات را زنده و هر لحظه را به یادماندنی‌تر می‌کنند. کالونیا رایحه‌ای به همین سادگی و عطری برای زندگیست.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

بینش، بصیرت، درون بینی برند آکوا دی پارما Acqua di Parma

آکوا دی پارما Acqua di Parma  فراتر از یک برند تجاری است، بلکه یک شیوه‌ی زندگی در پیچیده‌ترین شکل آن است! راز این موفقیت حرکت همیشگی به سوی آینده است، بدون آن که هویت خود را فراموش کند.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

 فروش آنلاین محصولات Acqua di Parma،  به صورت آنلاین در فروشگاه های سراسر جهان 

این شرکت اکنون لوازم بهداشتی، عطرهای ایتالیایی و لباس های مجلل خود را برای بسیاری از هتل های لوکس و خطوط کشتی های کروز مانند Silverseas عرضه می کند. محصولات آن در فروشگاه های سراسر جهان از جمله Harrods، Bergdorf Goodman و Neiman Marcus فروخته می شود. مطمئناً اینها ارزش خرید را دارند تا لذت اضافه کردن ظرافت ایتالیایی به زندگی خود را داشته باشید! علاوه بر این، آیین های پیچیده و ارزش های اصیل ایتالیایی در یک تولید کننده برند ایتالیایی بیان شده است. آنها محصولاتی مانند عطر، شمع، حمام و لوازم چرمی برای مردان و زنان تولید می کنند. برچسب ساخته شده در ایتالیا در سراسر جهان در 43 کشور در فروشگاه های توزیع کنندگان یا در 11 بوتیک عطر خود پخش می شود. جدیدترین محصول آنها Colonia Futura نام دارد و یک عطر سیتریک آروماتیک یونیسکس مدل 2020 است. تا به امروز، آکوا دی پارما Acqua di parma با ایجاد مجموعه ای خلاقانه از عطرها و ادکلن ها برای هر سلیقه، سبک منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

بوتیک آکوا دی پارما Acqua di Parma در رم

از سال 2020 میلادی، می توانید آکوا دی پارما Acqua di Parma را در پایتخت ایتالیا، رم زیبا پیدا کنید. رم بهترین شهر برای استقبال از برند عطر لوکس آکوا دی پارما Acqua di Parma است. بوتیک دلپذیر Piazza di Spagna با رنگ زرد پارما برند آن توسط معمار پاتریشیا گروسدمانژ طراحی شده است و از ترکیب تعاملی زیبایی ساخته شده است که به هر بازدید کننده کمک می کند تا عطر خود را پیدا کند.

 

این بوتیک با الهام از ایتالیایی معاصر، جدول بزرگی از عطرها دارد که در آن همه می‌توانند ترکیب‌ بندی‌ها را انتخاب و آزمایش کنند و رایحه‌ها را حکاکی کنند. آقایان همچنین می توانند اصلاح ایتالیایی داشته باشند، زیرا آنها تنظیمات خاصی برای این کار دارند که شامل صندلی های راحتی و همچنین قسمت های استراحت می شود.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

عطر آکوا دی پارما Acqua Di Parma رایحه مورد علاقه ستارگان سسینما

ستارگان سینما، مانند آدری هپبورن، آوا گاردنر، دیوید نیون و کری گرانت، همگی از عطر کلاسیک Acqua di Parma استفاده میکنند. چرا که  این عطر معروف ایتالیایی با ظرافت، کلاس و استایل آنها مطابقت دارد.

 

 

معرفی برند آکوا دی پارما

 

 

معرفی خوشبو ترین عطر های برند آکوا دی پارما Acqua Di Parma

انتخاب عطر امری کاملا سلیقه ای است. اما اگر بخواهیم خوشبوترین عطر های برند آکوا دی پارما Acqua Di Parma  را به شما معرفی کنیم، عطر مردانه آکوا دی پارما ESSENZA DI COLONIA ، عطر مردانه آکوا دی پارما COLONIA QUERCIA ، عطر اسپورت آکوا دی پارما COLONIA PURA ، عطر مردانه آکوا دی پارما COLONIA INTENSA ، عطر زنانه آکوا دی پارما IRIS NOBILE SUBLIME ، عطر زنانه آکوا دی پارما ROSA NOBILE و  عطر اسپورت آکوا دی پارما BLU MEDITERRANEO GINEPRO DI SARDEGNA از خوشبوترین عطر های تولید شده توسط این برند می باشند.

 

برای خرید و بررسی عطرهای برند آکوا دی پارما می توانید اینجا کلیک کنید.